Suggestie of klacht

Heeft u een suggestie of klacht?

Wij helpen u graag verder. Uiteraard doet het ons goed om positieve ervaringen te
ontvangen, maar ook negatieve ervaringen kunnen ons helpen om onze dienstverlening te
optimaliseren. Daarom horen wij graag uw mening of ervaring. Ook als u ontevreden bent of
vragen heeft, vernemen wij dat dus graag. Wacht niet tot uw zaak al is afgerond, maar meld
uw suggestie of klacht zo vroeg mogelijk. Dan kunnen wij daar direct op handelen en zoeken
we samen naar een passende oplossing.

Heeft u een opmerking, klacht of suggestie? Dan kunt u contact opnemen met onze
kwaliteitscoördinator mr. J. van Bohemen. Hij is per e-mail bereikbaar via
j.vanbohemen@berntsenmulder.nl en neemt contact met u op.

Klachtenprotocol

Berntsen Mulder Advocaten neemt de klachten van haar cliënten serieus. Wij beschikken
over een uitgebreide klachtenregeling. Als u na de behandeling van uw klacht het gevoel
heeft dat uw klacht nog altijd niet is opgelost, kunt u contact opnemen met een externe
klachtenorganisatie. Binnen de juridische dienstverlening zijn daar diverse instanties voor.
Voor meer informatie over deze diverse instanties verwijzen wij u naar kwaliteitscoördinator
mr. J. van Bohemen. Wij streven ernaar om uw klacht zo vlot en betrokken mogelijk te
behandelen en samen tot een gewenst resultaat te komen.

Laat onze professionals u helpen

Wij zijn altijd geïnteresseerd in uw verhaal. We kijken samen hoe we u verder kunnen
helpen en bespreken graag alle opties. Neem gerust contact met ons op.

Waarmee kunnen wij u helpen?