,

Pakket Privacyscan AVG

Prijs: 1950 euro
(exclusief btw)

U heeft een bedrijf en wilt weten of u aan de AVG voldoet? Wij voeren een scan uit voor een vaste prijs.

Privacy is ‘hot’. Gezien de oprukkende regelgeving is privacy ook voor ondernemers een belangrijk thema. Het belang neemt alleen maar toe met het definitief van kracht worden van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) op 25 mei 2018. Als er niet wordt voldaan aan de AVG kunnen er flinke boetes worden opgelegd. Maar wat betekent de AVG nu precies voor uw onderneming? Welke risico’s loopt uw onderneming?

Voor al deze vragen ontwikkelde Berntsen Mulder Advocaten de BMA Privacy Scan.

Wat krijgt u voor dit bedrag?

Wat houdt deze scan in? Door middel van vier concrete stappen krijgt u grip op het thema privacy binnen uw organisatie:

Stap 1: Verkennen​

Wij verzorgen bij u een ‘inhouse’ presentatie over de AVG. In vogelvlucht worden alle belangrijke onderwerpen van deze verordening besproken en toegelicht. Deze presentatie wordt specifiek toegesneden op uw onderneming.

Stap 2: Inventariseren

Wij inventariseren welke maatregelen er tot nu toe zijn genomen binnen uw onderneming om te voldoen aan de privacyregelgeving. Deze inventarisatie vindt onder meer plaats door middel van het afnemen van interviews met de personen/afdelingen binnen uw onderneming die zich bezig houden met privacy gevoelige informatie.

Stap 3: Analyseren

Wij analyseren de door ons verzamelde informatie en toetsen deze aan de bepalingen van de AVG.

Stap 4: Rapporteren

Wij stellen een korte rapportage op met concrete aanbevelingen hoe u uw organisatie zo kunt inrichten dat er wordt voldaan aan de AVG.
Voor vragen over dit pakket kunt contact opnemen met mr. M. Nagessersing. Tel. 0172 – 42 71 94 of mail.


Heeft u interesse in dit pakket? Vul vrijblijvend onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op. U kunt ons ook direct bellen via tel. 0172 – 49 43 45. Wij staan u graag te woord.

Stel uw vraag

Actueel

Gratis workshop contracteren van A tot Z op 7 februari 2019

Begin het nieuwe jaar goed! Volg deze workshop over ‘de kleine lettertjes’. Als ondernemer sluit u mogelijk elke week wel een contract. Of meer dan één. ‘Zet het even op […]

Meer informatie arrow_forward
Aangepaste openingstijden tijdens periode Kerst en Oud en Nieuw

Rond de feestdagen kent ons kantoor aangepaste openingstijden. Ons kantoor is gesloten op: Maandag 24 december Dinsdag 25 december Woensdag 26 december Dinsdag 1 januari Emails naar (medewerkers van) ons […]

Meer informatie arrow_forward
Zaak tegen Trademark Office in uitzending Kassa!

In de uitzending van het consumentenprogramma Kassa! werd zaterdag 15 december 2018 aandacht besteed aan de zaken die ons kantoor momenteel voert tegen de activiteiten van Trademark Office. In de […]

Meer informatie arrow_forward
Domeinnaamfraude #8 – Rechters spreken zich uit over Trademark Office

Zoals u weet, hebben wij een aantal collectieve juridische acties lopen tegen het bedrijf Trademark Office. Inmiddels hebben zich zoveel bedrijven aangemeld, dat we vier collectieve acties konden starten en […]

Meer informatie arrow_forward
Bedrag kinder- en partneralimentatie met 2 procent geïndexeerd voor 2019

Elk jaar wordt de kinder- en partneralimentatie door het Ministerie van Veiligheid en Justitie geïndexeerd. Dit jaar is de wettelijke verhoging vastgesteld op 2 procent. Het percentage is gepubliceerd in […]

Meer informatie arrow_forward
Wet Arbeidsmarkt in Balans – de 5 belangrijkste wijzigingen op een rij

‘Gaat het arbeidsrecht nou weer veranderen?’ Gaat het arbeidsrecht nu weer veranderen? Ja, daar komt het eigenlijk wel op neer. Het doel van het kabinet (‘meer flexibiliteit, meer vaste contracten’) […]

Meer informatie arrow_forward